Target Call | אודות - טרגטקול - אודות - מי אנחנו?

חברת טרגט קול פעילה משנת 2010 וברשותה 9 סניפים אשר ממוקמים במגוון ערים ובפריסה רחבה. החברה בעלת ניסיון רב בהקמת מוקדים והובלת מערכי שירות ומכירות ומעסיקה כ 850 עובדים. מתקני החברה הינם מהחדישים בישראל והושקעו בהם משאבים רבים בטכנולוגיה, בתשתיות, בחדרי הדרכה מתקדמים, בציוד ובתכנון הנדסת אנוש.

ייחודה של החברה הוא ביצירת סביבת עבודה נעימה המבוססת על כלים תומכים ייחודיים לאנשי המכירות והשירות, מערכי הדרכה, נהלים, טכנולוגיה ושיטות עבודה מתקדמות.

אנו מאמינים כי מערך הדרכות איכותי לצד נהלים ברורים וכלי בקרה מתקדמים מאפשרים למקסם כל שעת נציג ובכך למקסם את תקציב השותפים העסקיים שלנו בדרך לתוצאות.

האנשים שלנו הם הנכס הגדול ביותר עבורנו.

אור שיינמן

מנכ"ל

מורן פלצמן

סמנכ"לית משאבי אנוש

מיכה הפנר

משנה למנכ"ל

בני לוי

סמנכ"ל כספים

ניר שטרית

סמנכ"ל חטיבת הלקוחות

אורית מזרחי

מנהלת מערך שירות

אתי רז

מנהלת מערך הבריאות

איב חייקין

מנהלת מחלקת גיוס וניוד

יוסי הראל

מנהל פעילות ישראכרט

מורן יונגר פלד

מנהלת מחלקת רווחה ושימור עובדים

מיכל כגן

מנהל מוקד פרטנר

אורי עזריה

מנהל מוקד פרוייקטים

מיטל אלטויל

מנהלת מוקד וולט

ג'אנט יקותיאל

מנהלת מוקד מכבי מודיעין

שמעון קרקוביץ

מנהל מוקד מכבי אור יהודה

תאיר דהן

מנהלת מוקד שופרסל

הערכים שמלווים אותנו בכל החלטה ופעולה שאנו מבצעים:

הגינות ויושר

החברה, בעליה, מנהליה ועובדיה יפעלו מעל ומעבר כדי לעמוד בכל הבטחה, התחייבות ומחויבות כלפי לקוחות, ספקים ועמיתים לעבודה. אנו מאמינים בבניית מערכות יחסים המושתתות על כבוד הדדי, שקיפות ויושרה וסבורים כי ערכים אילו הינם גורם מכריע בהצלחת החברה.

שאיפה למצוינות

אנו נחושים להיות החברה הטובה והמובילה ביותר בתחומה, לפרוץ את גבולות הקיים ולשאוף באופן מתמיד לרמת ביצועים גבוהה ולהעלאת רף המצוינות ללא פשרות.

ענווה

אנו מאמינים שההתנהלות בענווה, במסריה ובפועלה, כלפי חוץ ופנים כאחד, יתרמו לפתיחות לשינויים, לקבלת דעות, צרכים ועמדות של האחר וליצירת תרבות ממוקדת לקוח.

הלקוח במרכז

שביעות רצון לקוחותינו הינה העילה המרכזית לקיומנו והמקור לצמיחתנו, אנו מחויבים הלקוח במרכז לשביעות רצון מלאה של לקוחותינו ולהצלחתם במטרה לייצר שותפות ארוכת טווח.

משפחתיות

מנהלי החברה ועובדיה, יוצרים אוירה משפחתית שבה כולם פועלים יחדיו מתוך שותפות ועבודת צוות. עובדי החברה מהווים נכס חשוב ויקר עבור החברה אשר תפעל בצורה מתמדת על מנת לאפשר לעובדים סביבת עבודה נעימה והרגשה של ”בית חם“.

דבר המנכ״ל, אור שינמן

תהליכי מיקור חוץ (outsourcing) בתחום המוקדים הטלפוניים הופכים עם השנים למבוקשים מאוד במשק הישראלי והגלובאלי ומאפשרים חיסכון מקסימאלי בעלויות תוך שמירה על רמת מקצועיות גבוהה ביותר והגדלת פריון המוקד. כיום, כאשר העולם כולו מתחבר לרשת אחת ענקית בקליק, וניתן לייצר, לשווק ולנהל כל דבר מכל מקום, המבנה הארגוני הריכוזי עובר שינויים מרחיקי לכת. הצורך לשבת תחת קורת גג אחת מקבל פחות ופחות חשיבות, ומנגד עולה חשיבותה של מקצועיות, מיומנות והתמחות, תוך מכוונות למטרה משותפת.

המציאות הדינאמית שאנו חיים בה דורשת מהמנכ“לים של לקוחותינו למצוא פתרונות שיאפשרו מרחב תמרון כלכלי, היענות ממוקדת לצרכים השונים וגמישות מרבית. שיטה זו מאפשרת למנכ“ל להתרכז בתפוקה של ספק חיצוני באמצעות קביעה מוגדרת של תקציבים ויעדים לטווח ארוך ולהתפנות לעיסוק בפעילויות הליבה של החברה אותה הוא מנהל. כך, בעוד שעובדי המוקד מחויבים לרמת השירות של הארגון ומקבלים תמיכה מקצועית ממערך מומחים, חוסך הלקוח משאבים יקרים על אחזקת עובד, גיוס, תנאים סוציאליים והכשרה מקצועית.

חברת טרגט קול נוסדה על בסיס התפיסה שמעבר למיקור חוץ בתחום המוקדים הטלפוניים ומכירות השטח הנו מעבר מתבקש בתקופה בה השוק נוטה לחסכון. מעבר זה מאפשר ייעול כלכלי ושדרוג מקצועי, מועיל לעובדים ומאריך את ימי הארגון. סניפה המרכזי של החברה ממוקם בעיר שדרות ומועסקים בו כ 150 עובדים מתוך תפיסה כי מעבר לשיקולים הכלכליים והעסקיים אנו מחויבים לתרום לתעסוקה ולחיזוק הפריפריה בייחוד לאור המצב הביטחוני שפוקד את האזור בשנים האחרונות.

מה הופך אותנו לטובים יותר

טכנולוגיה

מערכות מתקדמות

הון אנושי איכותי

דרג מנהלים מקצועי ומיומן

ניסיון ומיקוד

במגוון רחב של תחומים

היענות והתאמה

גמישות לשינויים

חדשנות וקדמה

חשיבה "מחוץ לקופסא"

וותק עובדים

מהגבוהים בתחום

"עלייך להיות השינוי שאתה רוצה לראות בעולם"

חייגו אלינו
דילוג לתוכן