תהליכי מיקור חוץ (outsourcing) בתחום המוקדים הטלפוניים הופכים עם השנים למבוקשים מאוד במשק הישראלי והגלובאלי ומאפשרים חיסכון מקסימאלי בעלויות תוך שמירה על רמת מקצועיות גבוהה ביותר והגדלת פריון המוקד. כיום, כאשר העולם כולו מתחבר לרשת אחת ענקית בקליק, וניתן לייצר, לשווק ולנהל כל דבר מכל מקום, המבנה הארגוני הריכוזי עובר שינויים מרחיקי לכת. הצורך לשבת תחת קורת גג אחת מקבל פחות ופחות חשיבות, ומנגד עולה חשיבותה של מקצועיות, מיומנות והתמחות, תוך מכוונות למטרה משותפת.
המציאות הדינאמית שאנו חיים בה דורשת מהמנכ“לים של לקוחותינו למצוא פתרונות שיאפשרו מרחב תמרון כלכלי, היענות ממוקדת לצרכים השונים וגמישות מרבית. שיטה זו מאפשרת למנכ“ל להתרכז בתפוקה של ספק חיצוני באמצעות קביעה מוגדרת של תקציבים ויעדים לטווח ארוך ולהתפנות לעיסוק בפעילויות הליבה של החברה אותה הוא מנהל. כך, בעוד שעובדי המוקד מחויבים לרמת השירות של הארגון ומקבלים תמיכה מקצועית ממערך מומחים, חוסך הלקוח משאבים יקרים על אחזקת עובד, גיוס, תנאים סוציאליים והכשרה מקצועית.
חברת טרגט קול נוסדה על בסיס התפיסה שמעבר למיקור חוץ בתחום המוקדים הטלפוניים ומכירות השטח הנו מעבר מתבקש בתקופה בה השוק נוטה לחסכון. מעבר זה מאפשר ייעול כלכלי ושדרוג מקצועי, מועיל לעובדים ומאריך את ימי הארגון. סניפה המרכזי של החברה ממוקם בעיר שדרות ומועסקים בו כ 150 עובדים מתוך תפיסה כי מעבר לשיקולים הכלכליים והעסקיים אנו מחויבים לתרום לתעסוקה ולחיזוק הפריפריה בייחוד לאור המצב הביטחוני שפוקד את האזור בשנים האחרונות.