Target Call | מוקדי תקשורת כתובה - Target Call

מוקדי תקשורת כתובה

יכולות וורסטיליות לניהול רב גוני של כלל ערוצי התקשורת הכתובה, טכנולוגיות חדשניות והון אנושי איכותי ביותר הם רק חלק ממה שאנו מציעים בכל אחד ממוקדי התקשורת הכתובה שלנו.

ככל שהעולם הופך טכנולוגי יותר, כך הדרישה של הלקוח למענה מהיר וזמין מצד נותני השירות הולכת וגוברת. אנו מאפשרים ללקוחותינו שירות דיגיטלי מלא מקצה לקצה הכולל את כלל ערוצי התקשורת הדיגיטאליים: ווטסאפ, צ'אט באתר, רשתות חברתיות, מיילים, sms ועוד.

מה אנחנו מציעים?

הון אנושי איכותי / בראש כל מוקד עומדים מנהלים בעלי ניסיון רב בעולמות התקשורת הכתובה, ראשי צוותים מיומנים ונציגי שירות המצוידים בתודעת שירות מצוינת. המוקדים מלווים בכל עת על ידי מערך בקרה מיומן האוסף מידע ומשתמש בו לצרכי שיפור השירות בכל עת.

טכנולוגיה מתקדמת / חברת טרגט קול משקיעה בטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום המאפשרות לנו לספק שירות לקוחות אוטומטי ואנושי, להשיק ערוצי תקשורת חדשים ולספק חוויית לקוח אחידה בין אמצעי התקשורת הכתובה השונים.

גיוון / החברה מספקת פתרונות תקשורת כתובה מגוונים בהתאמה מלאה לאופי הלקוח, דרישותיו וצרכיו הממוקדים (בוטים, אימייל, צ'אט, וואטסאפ, sms, וידאו, פייסבוק מסנג'ר, אינסטגרם, ועוד).

גמישות / אנו מתאימים את עצמנו במהירות ויעילות רבה לצרכים המשתנים של לקוחותינו, לחידושים הטכנולוגיים ולתנאיי השוק.

יתרונות השימוש במוקדי תקשורת כתובה במיקור חוץ:

חסכון במשאבים / הניסיון והידע שלנו בניהול מוקדי התקשורת הכתובה יחסכו מכם הוצאות כבירות, הן על טכנולוגיות מתאימות והן על גיוס והכשרה ייחודיים לתחום זה.

העתיד כבר כאן / מוקדי התקשורת הכתובה הם קדמת הטכנולוגיה בתחום השירות האנושי ומאפשרים ללקוחות הקצה לקבל מענה מהיר ואיכותי וללא המתנה ארוכה למענה טלפוני. בחירה נכונה של מוקדי תקשורת כתובה במיקור חוץ תביא לשיפור משמעותי ברמת שביעות הרצון של לקוחות הארגון שלכם.

פנאי לעסוק בפעילות הליבה של החברה / ניהול מדויק וקפדני של מערך התקשורת הכתובה במיקור חוץ יאפשר לכם להתפנות לפעילויות הליבה של הארגון.

חייגו אלינו
דילוג לתוכן