איכות. טכנולוגיה. הון אנושי.

איכות. טכנולוגיה. הון אנושי.

 Targetcall תציע ללקוחותיה שותפות עסקית בעלת ערך משמעותי
תוך התבססות על איכות ההון האנושי ועל אומנות מכירה מתקדמת ומדויקת.
לעובדינו נהווה בית חם ומקור גאווה וניצור עבורם הזדמנויות לפיתוח אישי וצמיחה.

 Targetcall פעילה משנת 2010 ובעלת ניסיון רב בהקמת מוקדים והובלת מערכי מכירות ושירות. החברה מעסיקה למעלה מ-500 עובדים ברחבי הארץ. מתקני החברה הינם מהחדישים בישראל והושקעו בהם משאבים רבים בטכנולוגיה, בתשתית, בחדרי הדרכה מתקדמים, בציוד ובתכנון הנדסת אנוש. ייחודה של החברה הוא ביצירת סביבת עבודה נעימה המבוססת על כלים תומכים לאנשי המכירות והשירות, מערכי הדרכה, נהלים, טכנולוגיה ושיטות עבודה מתקדמות.

אנו מאמינים כי מערך הדרכות איכותי לצד נהלים ברורים וכלי בקרה מאפשרים למקסם כל שעת נציג ובכך למקסם את תקציב השותפים העסקיים שלנו בדרך לתוצאות. חברתנו שואפת לשיפור השירות ללקוח, תוך הקפדה על אמינות, הגינות עסקית, שקיפות מלאה ואספקת עבודה איכותית לאורך זמן.

אנו פועלים ללא הרף על מנת להתייעל ולהציב סטנדרטים ברמה הגבוהה ביותר במשק.

אור שינמןמנכ״ל

מיכה הפנרסמנכ״ל חטיבת לקוחות

לילך מישרסמנכ״לית משאבי אנוש

גאות סויסהמנהלת כספים

ניר שטריתמנהל מערך בריאות

אורית מזרחימנהלת מערך שירות

יוסי הראלמנהל תתי שווקים

דיתי ביטוןמנהלת מחלקת גיוס

מיכל קייטקמנהלת מוקד מכבי חדרה

דנית מימונימנהלת מוקד מכבי מודיעין

אתי רזמנהלת מוקד מכבי חיפה

שירן שושןמנהלת מוקד פרטנר שדרות

שמעון קרקוביץמנהל מוקד פרויקטים שדרות

ציפי רותםמנהלת מוקד מכבי ירושלים

איב חייקיןמנהלת מוקד ישראכרט תל אביב

תאיר דהןמנהלת מוקד שופרסל

קלרית שואףמנהלת מוקד מכבי תל השומר

דבר המנכ״ל

תהליכי מיקור חוץ (outsourcing) בתחום המוקדים הטלפוניים הופכים עם השנים למבוקשים מאוד במשק הישראלי והגלובאלי ומאפשרים חיסכון מקסימאלי בעלויות תוך שמירה על רמת מקצועיות גבוהה ביותר והגדלת פריון המוקד. כיום, כאשר העולם כולו מתחבר לרשת אחת ענקית בקליק, וניתן לייצר, לשווק ולנהל כל דבר מכל מקום, המבנה הארגוני הריכוזי עובר שינויים מרחיקי לכת. הצורך לשבת תחת קורת גג אחת מקבל פחות ופחות חשיבות, ומנגד עולה חשיבותה של מקצועיות, מיומנות והתמחות, תוך מכוונות למטרה משותפת.

המציאות הדינאמית שאנו חיים בה דורשת מהמנכ”לים של לקוחותינו למצוא פתרונות שיאפשרו מרחב תמרון כלכלי, היענות ממוקדת לצרכים השונים וגמישות מרבית. שיטה זו מאפשרת למנכ”ל להתרכז בתפוקה של ספק חיצוני באמצעות קביעה מוגדרת של תקציבים ויעדים לטווח ארוך ולהתפנות לעיסוק בפעילויות הליבה של החברה אותה הוא מנהל. כך, בעוד שעובדי המוקד מחויבים לרמת השירות של הארגון ומקבלים תמיכה מקצועית ממערך מומחים, חוסך הלקוח משאבים יקרים על אחזקת עובד, גיוס, תנאים סוציאליים והכשרה מקצועית.

חברת טרגט קול נוסדה על בסיס התפיסה שמעבר למיקור חוץ בתחום המוקדים הטלפוניים ומכירות השטח הנו מעבר מתבקש בתקופה בה השוק נוטה לחסכון. מעבר זה מאפשר ייעול כלכלי ושדרוג מקצועי, מועיל לעובדים ומאריך את ימי הארגון. סניפה המרכזי של החברה ממוקם בעיר שדרות ומועסקים בו כ 150 עובדים מתוך תפיסה כי מעבר לשיקולים הכלכליים והעסקיים אנו מחויבים לתרום לתעסוקה ולחיזוק הפריפריה בייחוד לאור המצב הביטחוני שפוקד את האזור בשנים האחרונות.

אור שינמן, מנכ״ל Targetcall

״עליך להיות השינוי שאתה רוצה לראות בעולם״

הגינות ויושר

החברה, בעליה, מנהליה ועובדיה יפעלו מעל ומעבר כדי לעמוד בכל הבטחה, התחייבות ומחויבות כלפי לקוחות, ספקים ועמיתים לעבודה. אנו מאמינים בבניית מערכות יחסים המושתתות על כבוד הדדי, שקיפות ויושרה וסבורים כי ערכים אילו הינם גורם מכריע בהצלחת החברה.

שאיפה למצוינות

אנו נחושים להיות החברה הטובה והמובילה ביותר בתחומה, לפרוץ את גבולות הקיים ולשאוף באופן מתמיד לרמת ביצועים גבוהה ולהעלאת רף המצוינות ללא פשרות.

ענווה

אנו מאמינים שההתנהלות בענווה, במסריה ובפועלה, כלפי חוץ ופנים כאחד, יתרמו לפתיחות לשינויים, לקבלת דעות, צרכים ועמדות של האחר וליצירת תרבות ממוקדת לקוח.

הלקוח במרכז

שביעות רצון לקוחותינו הינה העילה המרכזית לקיומנו והמקור לצמיחתנו, אנו מחויבים לשביעות רצון מלאה של לקוחותינו ולהצלחתם במטרה לייצר שותפות ארוכת טווח.

משפחתיות

מנהלי החברה ועובדיה, יוצרים אוירה משפחתית שבה כולם פועלים יחדיו מתוך שותפות ועבודת צוות. עובדי החברה מהווים נכס חשוב ויקר עבור החברה אשר תפעל בצורה מתמדת על מנת לאפשר לעובדים סביבת עבודה נעימה והרגשה של בית חם.

הגינות ויושר

החברה, בעליה, מנהליה ועובדיה יפעלו מעל ומעבר כדי לעמוד בכל הבטחה, התחייבות ומחויבות כלפי לקוחות, ספקים ועמיתים לעבודה. אנו מאמינים בבניית מערכות יחסים המושתתות על כבוד הדדי, שקיפות ויושרה וסבורים כי ערכים אילו הינם גורם מכריע בהצלחת החברה.

שאיפה למצוינות

אנו נחושים להיות החברה הטובה והמובילה ביותר בתחומה, לפרוץ את גבולות הקיים ולשאוף באופן מתמיד לרמת ביצועים גבוהה ולהעלאת רף המצוינות ללא פשרות.

ענווה

אנו מאמינים שההתנהלות בענווה, במסריה ובפועלה, כלפי חוץ ופנים כאחד, יתרמו לפתיחות לשינויים, לקבלת דעות, צרכים ועמדות של האחר וליצירת תרבות ממוקדת לקוח.

הלקוח במרכז

שביעות רצון לקוחותינו הינה העילה המרכזית לקיומנו והמקור לצמיחתנו, אנו מחויבים לשביעות רצון מלאה של לקוחותינו ולהצלחתם במטרה לייצר שותפות ארוכת טווח.

משפחתיות

מנהלי החברה ועובדיה, יוצרים אוירה משפחתית שבה כולם פועלים יחדיו מתוך שותפות ועבודת צוות. עובדי החברה מהווים נכס חשוב ויקר עבור החברה אשר תפעל בצורה מתמדת על מנת לאפשר לעובדים סביבת עבודה נעימה והרגשה של בית חם.

Skip to content